Monday, January 31, 2011

bdk lelaki kls 4BB xbest lorh.... :(

assalamualaikum..mornink2!! sume...heee....spa xmandi lagi niehh...put up your hand..!! saia2...xmandi lagi....oke..awal lagi laa..baru pkol 8 lbh..sblom nk g mandi niehh ader stoli moli nk cter ckit laa...:D

oke...serious aku xska kott bdk laki kls 4bb..bukan sume oke...diorg sume mcm xsporting laa...xbest ouu..xmcm bdk laki kls aku wak2 aku still lagi skola hitech...paperpon skola hitech mmg paling best larhhh.... :)

bdk2 laki 4bb memilih gila kott...yg mmg cun melecun gila b**i...yg 2 diorg baik laa...mcm aku nie x laa...nk kata cun sgt 2 xlarh...tp comel 2 aderla...hahahaha...hambik ko!!perasan nk mampos!! :P...xmalu puji diri sendiri..tp btol kenyataan kott..hahahaha...xderla just joke... :D

oke berbalik kpd cternya...4bb 2 kls aku larh yer!! bdk2 laki 2 ada yg stengah duk hostel...ader stgh yg outsider..eeeuww..mmg perangai mcm pa g...nyampah aku...bising gila...duk dlm kls...xska gila2 larh.....kat dlm kls 2 xder sowg pon yg aku jumpa mcm bdk2 laki kls aku dulu & batch aku masa form 3 kat skola lama dulu..serious aku kta skola lama lagi best laaa...cayalah hitech!!!!! :D...

xtaw nk ckp pa lagi....haha..sumenya xbole blah....oke sampai kat cni jer kott....papai... 

No comments:

Post a Comment