Wednesday, February 2, 2011

hangout bersama dayah,atiqa,hazlin,syira & farah.. :) sambil mengusyha mr.cute :D

assalamualaikum.. :) yah2!!! semalam sgt seronok sb dpt hangout ngan kwn2 yg tersyg gitu meyhh...mmg epi gila semalam....sb kitaowg jd gila2 kat giant...abes sume owg duk usyha pelik jaa..hehe!!

aktiviti semalam di giant pegi main boling,karoke lps 2 mcm biasa MAKAN!!yah wat pertama kalinya aku menang kott main boling..slalu kalah jaa...kali nieh menang..best ouuu...kembang ckitt laa... :D

lps kitaowg main boling kami sume p la karoke...aku xkaroke nahh!! suara bknnya sdp pon...hehe....abes laa kantoi suda!! haremm...diorg nyanyi ya allah byk gila lagu...lebih kurnag 5 ker 6 lagu tahh..penat kott tunggu...perut aku suda la pedih...gila lapaq...adoyai...tp mmg enjoy la smlm mmg hilang segala tension yg aku bwk blek dr asrama..hahaha..teetttt... :D

lps 2 kami sume g makan kat KFC!!adoyai ini nk cter kat korg nieh..mmg best kottt...hehehe...bermulanya camnie...kitaowg duk membebel kat dpn pintu kfc pungpang sana pungpang sini...abes sume owg duk usyha baik punya..malu kott...hahaha...secara tiba2 gitu...aderla sowg mr.cute nieh..mmg ensem laaaa.... <3...dya makan kat kfc...lps 2 dya usyha kami sume sampai tertumpah air dya...ayo..malu gila dya...lps 2 dya duk control laa...aper sume..mmg nk tergelak guling2 kat situ jgk laa..yg kwn aku sowg nieh duk kata 2 dya YUSRA..dya usyha hg sampai tumpah air dya...ayo...malu kott...mr.cute 2 dya mkn kat dlm...kami sume mkn kat luar...dkt la dgn dya...hahaha...saja duk wat ngeh3~

masa tgh makan tuhh..dya punya la control..ceh duk wat tgk2 blkg..padahal nk usyha kat belah sini...mmg xbole blah..lps 2 kwn aku nie duk snap gmbr..adoyai dya perasan  owg nk tngkp gambar dya...dya punya la control...tp syg gmbr dya xtermasuk dlm gmbr kwn aku tuhh...mmg rugi laa...serious comey..hahahaha..da abes mkn sume 2...dya pon nk blek laa..aku,ngan kwn2 aku nieh mmg da ehem2..mmg da suka gila kot..haha...usyha sampai dya nk blek tuhh..nk taw x dya blek naik aper..haaaa..dya blek naik teksi... :D...rugi xtumpang skali...

kira sampai blek ke rumah la terbayang muka mr.cute tuhh..serious mmg ensem...sampai termimpi2..haha...adoyai xbole blah..mmg da angau tambah2 aku,dayah,atiqa ngan farah..haha...ttpi yg terlebihANGAU  nieh aku ngan dayah...heeeeee....gatai nohh!!! ngeh3~harap2 dpt jumpa mr.cute 2 lagi....amin..... :)

No comments:

Post a Comment