Saturday, January 29, 2011

kehidupan ku diasrma eps.2.. :D

assalamualaikum.. :)...wah!! da lama xupdate blog...nama pon duk hostel mmg la....blek 2 mngu skali...bole la nk bkak skjp..huhuhu...sblom 2 an...sori la yer kpda sume pemblogger xsmpt nk bca ampa punya stoli moli...mmg busy tangat2...

yah!! aku bru blek smlm...dr hostel...lega gila cuti seminggu..dpt la tido,wat kua lentang ngan snooker..baik punye!!! :D..oke bermula cter di hostel...yah2...!! mmg sgt2 letih...serious first blaja..msok kls...aku mmg xbole fokus...nk taw x sb aper...urm..psal aku tido dalam kls...ayoyo...mcm pa g..mmg seleliaq gilaa ar...haha...pelar kott!!opps..!!

aku sgt terkezut...!!hehe...sb masa kat skola lama dulu..mmg xpenah tido dlm kls...ngantok ckit2 2 ader ar..tp x mcm kat cni...tulis nota sampai tersengguk2...sampai buku 2 penuh dgn contengan yg sgt comey....:D ngeh3!! pham2 sndri la nohh....:P..

cikgu2 pon ader yg complain kat warden asrama kata bdk2 asrma suka tido dlm kls...hahaha..mmg gampang kott..hehe..sgt2 pelik...ayoyo!!!yah dorm hafsah iaitu dorm aku...terbaik lorh....hee..perasan gila peah nieh!! dorm hafsah buat satu kejutan yg besar iaitu pkol 5.30 junior2 msok surau....mmg bgos tol...junior2 dorm lain blom turun lagi..kami sume da turun da...best ou...siap titoq lagi..haha...hambik ko!!

yela!! selalunya dorm hafsah paling lambat kira owg belah sana kata LENGAI...haha..dorm kami laa yg paling turun lambat g surau...paling last tuhh....hambik!!! last2 kitaowg tunjuk subuh ja kitaowg sume turun awai....bangga kott!! haha..senior2 dorm hafsah mmg best laa...satu kepala gak laa..heee....ketua dorm aku nama dya kak chik... :d..

urm..lagi nk tulis aper yer!!hahaha,,,yg nie jelah kott...tulis byk2 pon xlarat nk bca an...oke...papai..aishteru....nyte2...pollow2..

No comments:

Post a Comment