Saturday, February 26, 2011

sambungan ep. 4 di asrama :)

assalamualaikum...yah mngu nie blek cuti lagi....best ouu...haha...tp esk nk blek asrama da...huhu....oke...aku nk sambung smbungan cter psal aku kat asrama...maybe mngu  byk ckit kott....k..the firstly..nk habaq mai..aku dpt folio terbaik kot...haha..perasan gitu dow..ckgu bg la hadiah.. :).....syiok gila.... <3....mmg terkjut kott masa ckgu sebot nama aku...aisemen..toink..toink...:)


yah!! pada mngu nieh jgk laa..aku DEMAM...elok sampai asrama ja..teros demam..hmmm...mmg gila babeng laa..hehehe...maseh byk2..kat KAK JUN  sb dya yg jaga masa aku demam...mmg terharu laa...naseb baik la..demam 2 ari ja...:)...time ari isnin aku g skola tp tido kat bilik rehat jaa..tido...biasala owg demam....huhuhu...sgt2 sedih... :(...
FYI esk bufday kwn aku iaitu YAA...haha....YAA wait oke...ader surprise utk ampa!! tunggu!!...esk kakak2 senior dorm aku swoh bwk mai mkanan byk2...kitaowg suma nk mkn gila2 la esk2....epinya... :)....
TO KAK CHIK : SERIOUS AKU CKP KETUA DORM PALING BEST..even pon kdg2 suka marah...tp marah2 2 tanda syg..hehehe... <3.. :) kak chik jgn marah yer!!


mngu nie aktiviti kat sana mcm biasa..adoyai..kawat kaki kott..hahaha....mmg lengah kaki gila2...hentak sana hentak sini..sampai cram kaki2...huh!!!...mngu lps kitaowg outing...aku outing ngan kak angkt kesygan aku & jgk FARAH..first time kot naik rapid...serious mcm perak gila...mcm blur jaaa....kami g wa se'ah(wah seah)..g soping2...soping punya soping duit sampai tinggal 2hinggit ja..huhu...aku just beli baju ngan pensil box..ja...adoyai..sampai sanggup xbeli ubat titik semata2 hanya 2 menatang 2 saja..hehehe...mmg gila babeng!! :P...

No comments:

Post a Comment