Saturday, February 26, 2011

aku terasa + sakit hati!! :(...

hurmmm...aku nk luahkan perasaan aku kat cni la yer!! serious aku ckp sejak aku pndh skola baru...aku tgk kwn2 aku yg lama sume mcm da x....................................mls la nk ckp... :(...terutama sowg yg bernama ******....mls nk sbot kan nama dya...dya da mcm berlagak da skrg...wat mcm tea...ja...lgpon masa kat skola dulu dya aderla kwn baik aku yg teramat rapat...even pon kdg2 kitaowg suka gado...!!:( aku xtaw sama ada dya still igt janji dya lg ker x!! sori k kpd****** klau aku tulis mcm nieh kat hg...serious aku ckp hg da berubah...mner hg yg dulu...aku tunggu janji hg...sampai skrg blom hg tunaikan lg an..xper aku xkesah...psal sume bnda 2...tp yg aku terasa + sakit ati hg da xmcm dulu...hg da mcm xnk tegur aku ja...tambah2 lg msa hg 0n9...mcm da xkenal aku da...mcm aku bkn kwn hg lg da....hurmmm...
 
p/s: sori klau aku tulis kat blog nieh...tp nie ja tmpt tuk aku luahkan perasaan aku...sori klau aku ckp mcm2 kat hg....sori sgt2...klau hg terbaca psal benda nieh :)..

No comments:

Post a Comment