Saturday, February 5, 2011

saia suka coklat cadbury :) ;)

assalamualaikum..selamat malam :)
urm jam da pkol 12.17 am...wah!! da pagi...hurm mata suda ngantok nieh...mmg nmpk bantal ja niehh....sblom tido...nk post la 2 entry....sebenarnya xder cter yg best nk post...hurm..so!! aku post jelah bnda merepek... :D..
lihat kpd titlenya...CADBURY....sememanya favourite aku....mmg tahap gaban laa...bila jmpa cadbury....mcm xpenah mkn setaon coklat 2...ayoyo!! ank sapa la nie an...anak pak pa laa..:D....td g shoping ckit2 barang nk wak blek asrama....semestinya xkira la coklat apa pon yg keluarannya bernama CADBURY....harusla beli......so aku beli la td...aku beli biskut pa suma...heee...nty an bila bufday aku ker spa nk bg hadiah 2 bglah coklat cadbury...tp jgn la coklat cadbury jaa...bg la bnda lain sma...hahaha...(gegeh).....

hurm...mata mmg suda ngantok gila niehh....tgn suda xlarat nk menaip....urmm...aku pon xtaw nk tulis pa lagi.....okelah..bye2...nyte2...daaa....sweet dream kpd sume...
toink!! toink!! aisheteru.. :) 

No comments:

Post a Comment