Saturday, February 5, 2011

goodbye bloggie!! goodbye muka buku!! :(

assalamualaikum... :)

wuuuu...sedihnya nk blek asrama da ptg niee...xckop laa cuti seminggu....bole + cuti lg x???ngee~...adess nty mesti tension blek an...hahaha...huh!! prep!! kls 3P..lagi...oooo TIDAK!!! saia sgt malas.....oke kpd yg rajin melawat blog aku....maseh yer!!...aku xtwu lg la bila cuti...so xkan diupdate la blog nieh!!!:'(...xsuka xsuka nk blek asrma..mcm mls gila...hahahaha....mntk2 la da blek cuti seminggu nieh...ada bnda2 yg intresting..kat asrama...yg bole wat aku HAPPY!!...JGN WAT AKU TENSION SUDA..HAAHAHA...
sedih nk tinggal mama & abah..lps 2 xbole skype ngan feefa mustaffa da...huhu....benci....nya....jam suda hampir pkol 2....suda mau siap2...nk blek awal ckit...sb byk brg nk wak blek...malu laa nty owg tgk an..hehehe... paperpon...
selamat TINGGAL blog & muka buku...waaaa!!! ...

p/s : nty aku blek cuti aku akn sambung la cter yer psal khdpn aku kat asrama...klau ader yg best & interesting...aku akn cter kat blog yg comey2 nieh..haha...oke...papai sume... <3...assalamualaikum..

 

No comments:

Post a Comment