Saturday, December 4, 2010

x ska bila filem ader binatang..

xska filem or drama yg ader binatang nk tawu x sb aper..sb cik cha kecikk nieh xbole tgk binatang yg kena buli..kesian diorg..eh! diorg ker?? hahha..lantak la..tmbh2 filem animasi yg menggunakan bintang utk tujuan yg jahat...xska laa..kesian taw...


baru2 nieh aderla aku tgk cter ongbak..cter siam kott..abg aku yg bkak cd 2..tgk la..cter dya cter lawan2..best jgk cter dya..masa ending dya tuhh an..diorg guna gajah..kesian gajah 2..diorg tarik leher gajah 2 la nk bg gajah 2 mampos coz nk darah gajah 2 nk bg tuan dya minum..eeeuuww...so geli..hahaha..bangang + bodo siall..kesian aku tgk gajah 2..menjerit2..


maksudnya disini aku mmg xska klau ader filem ker aper ker yg mendera binatang yg x berdosa tuhh...ishhh..
jd disini sper2 la yg nk jd pengarah jgn gunakan binatang utk tujuan yg jaat..ader pham..??
hahahhaa..mcm la aku nieh perdana menteri..suka2 ati ja..hahahhahaa..tp xsalahkan??hehehhee..


oke..aisheteru...cheers yoww.. >.<

No comments:

Post a Comment