Sunday, December 5, 2010

urm fikiran tgh serabut..waaaaaaaaa!! :(

sblom 2 hahaha blog aku suda bertukar muka...hehe..wana hijau plak..ada rumput2 lg seyhh..ngee...


oke bebalik kpd title 2...aku pening laaa..mmg epi sgtt sb dpt skola teknik butterworth 2..
tp...........risau...td aku cek la nk tgk profile skola butterworth 2..kebykan kursus yg ditawarkan kursus lelaki..xpelah aku xkesah...aku tgk la bilgn pljr kat skola 2..klau form 4 pelajar lelaki 160 klau pelajar pompuan aderla 60 owg..xpelah..oke jelah..xramai sgt...yg aku risau sgt nieh aku takot kursus yg aku ambik tuh BINAAN BAGUNAN takot xder pompuan yg ambik ja kursus tuh..
adoyai...


watnya klau aku sowg ja pompuan..xmampos aku...hahaha..
tp mama ngan abah ckp tunggu result dulu..klau result dpt baik bole dpt kelas sains aku terus ja ddk kat skola hitech..klau x nk g skola teknik jelah..


tp...............tah la...aku swoh abah call skola dya..tny..camner...aper sume 2..
abah kata ala mesti pompuan ada ambik jgk kursus binaan bgnan tuh...
aku serabut gila ar skrg niehhhhhhhh...mcm2...takot la sb laki ramai sgt...lain la skola biasa an...
hurmmm...


walaweh nk pilih mner satu ek..
urm.....pkir2 bkn senang nk dpt skola teknik tuh..
allhamdulillah la sb dpt...mntk2 la ader pompuan yg ambik kursus binaan bgnan tuh...
tolonglah ya allah...

No comments:

Post a Comment