Tuesday, December 21, 2010

fatin,jabbar,mayah..aku mntk maaf.. :(

terutamanya aku mntk maaf kat hg jabbar,,aku twu salah aku,,aku xsepatutnya post psal masalah 2..aku mntk maaf sgt2...aku tgh marah aper pon aku bole buat...aku xsepatutnya sebot nama korg dlm post aku ari tu..tp aku geram sgt..marah...sb sume owg xphm perasaan aku..aku twu aku salah post..klau x sume nie xkan jd..fatin,aku mntk maaf..ampa xsalah..ampa cuma jd mangsa keadaan..kami mntk maaf sb babitkan nama ampa dlm post kami ari 2..mayah aku mntk maaf sgt2 kat hg sb aku sebot pasal perangai n then sume 2 la..aku mntk maaf sgt2...skrg nie..air mata aku mengalir lagi skali..tp xperlulah aku cter kat blog nieh..biar aku smpn jelah..nty jd mcm lain plak..:)jabbar mungkin kali terakhir aku akn jumpa hg..lagi skali aku mntk maaf byk2 kat hg..thanx sb sudi jd kwn baik aku...:)klau hg ngan fatin ader bca blog aku..aku mntk maaf oke..sumenya salah aku..tp aku xnk korg rasa serba salah ngan aper yg aku tulis nieh..aku nk still kwn.. :)..selamat tinggal kwn2 ku..

SAYANG KORANG..MUAHHHH!! :)

No comments:

Post a Comment