Tuesday, December 21, 2010

da lame xminum air berwarna!!

huhu...da lame xminum air berwarna..nk twu x air berwarna 2 aper??air berwarna tuhh air milo,teh o ais,nescfe n mcm2 larh..hahaha...yelah...sejak mama da xbkak kedai makan hurmm..xmula la da minum air2 tu sume..just minum air kosong yg sejuk dlm fridge 2...huhuhu..cehhh.....sejak bila aku sebut fridge plak nieh...peti ais kan senang!!

lps 2 td ckp kat mama,mama2 da lame xminum air berwarna..mama hah??air berwarna aper tuh?? aish aku pon translate kat mama..mama pon owhhhhh...awat xbeli kat kedai ja..aku hurmmmm....malas nk g kedai...

sekarang nieh mama jual nasi lemak..yelah family aku bknnya kaya sgt..just sederhana jaa..so sejak dr pda 2 aku da xminum air berwarna...huuuu rindu plak nk minum fresh oren,sirap,tembikai..mcm2 laa..ader sper2 nk tawarkan diri anda utk belanja saia minum??hahaha..cnfrm xder punya..so xbaik punya... :) 

No comments:

Post a Comment