Saturday, June 25, 2011

kebahagiaan :)

assalamualaikum...suma...slmt mlm..waa daa lama x update blog an..rindu ouu..k mlm2 camnie ader la stoli moli ckit nk cter kat korg suma..korg igt x lagi aku penah cter psal bdk yg aku mnt tuh..kat skola aku..hehe..maybe da lupa kot an..skrg nie idop aku bahagia jaa..tp owg ckp kbhagiaan 2 kdg3 dtg skjp ja..xtwu larh..sumanya adalah ketententuan allah..aku pon tkot dgr owg ckp cam 2..tp aku caye jodoh 2 xkemana klau ader jodoh allhamdulillah..:)..k..nk habaq ckit nieh td ptg msj la ngan dya..lama la jgk..mmg best larh..terukir senyuman dibibirku..masa tuhh rasa mcm dunia 2 indah cam aku yg punya..hahha..xderlah..masa ari kamis 2 dya jd imam msa solat maghrib tp wak2 tuhh aku xdak aku g bkak puasa kat DM..rugi tol laa..kan da terlepas..teringin nk dgr suara dya..hahaha..garekkkk mak ang minah nieh!!..dont worie ari lain ada lg.. :D..yah nie ader sowg mamat yg xabes2 kaco idup aku..aik rimas taw x..bdk nie da la 1 kls ngan bdk yg aku mnt 2..nk taw x kat mna ja aku g mesti mamat 2 ader..meluat aku..rasa cam xtenteram ja..nk bljr pon ssh..owg da ckp nk kwn ja..tp dya duk wat serious ngan antar surat berbagai..haiyooo!! saia maseh muda lg ouu...2 suma cinta monyet laa...hahaha..cinta yg btol2 kat UNI nty..haha..kira skrg nie cinta 2 segi..haha...tah paper an..ayo!! sakit kepala dibuatnya..hurmm..

2 comments: