Sunday, April 3, 2011

aku terkena april fool!!!! :D..

assalamualaikum....
mornink!! mornink!!...
hurm.....ala petang nie nk blek asrama suda...ayoyo skjpnya...oke nk cter satu stoli moli kat korg suma...yah pada 1/4 yg lepas aku suda terkena aprilfool oleh kakak2 senior aku...coi!!malu gila2....xpenah kena sampai cam 2....hahahaha... :D... secara tiba2 gitu...kak senior aku kata aku duk kapel ngan bdk outsider lps 2 duk kiss2 kat skola...hahaha...mmg gila la...aku pon aper lagi teros nagis...yelah benda kan aku xpenah buat...huhuhu.....rasa terkejut pon ada...waaaaaa!!! rasa mcm nk meraung ja time 2....malu gila2... :D...heeeee..kwn2 aku yg lain pon kena jgk...hehehhe....last skali...diorg pon ckp la aprilfool...

p/s : pengalaman yg paling best....xpenah aku lupakan.. :).... muahhh!! <3...

No comments:

Post a Comment