Friday, April 29, 2011

3 mngu diasrama :D mcm2 jadik!!

assalamualaikum...suma... yusra in the house...epinya dapat blek umah...seronok sgt2..yelah da 3 mngu xblek...rasa boring + rindu ..ngee~ fuyoo 3mngu duk asrama mcm2 cter hot2...haha..pengalaman gitu...urm..oke selama bper mngu tah amali bb da aku wat...kitaowg wat tembok bata,gerbang,,,best sgt..tp penat suma ada...bkn senang ouw nk wat...tgk mcm senang ja..tp sbnrnya x...penuh dgn cabaran & dugaan kena sbr ja wat bata2 tu..mngu dpn kitaowg kena wat tanggam plak...:D..skrg nieh da rsa mcm ader la ckit2 pnglmn psai wat bata...hahaha...

urm...aku xtaw la...knapa la pkirn ku xmenentu..haha..mcm duk tgh angau jaa...aish xtaw la psaipa...ishhhhhhhhh....aku mnt kat sowg bdk nieh..tp xtaw la bdk 2 ska ker x an...aiseyh..yusra da jadi garik da bak kata owg penang..hahahaha..main2 saja laa..fuhh..ensem ouww..comey + putih...aishhh...garik sungguh...adess.. inove yusra!!! stop2...ishh....pkirn aku melaygg suda...huhu...mntk2 jd k********..hahah.. :D..

hah!! nie lagi 1 stori...seumur hidup aku..aku xpenah rasa mcm 2...nk taw x...ya allah malu ngat aih nk cter...mmg dashyat ar skola SMV butterworth nie...ckgu2 dya bole thn gak laa..ari kamis ari 2..aku bertugas ngan kwn aku nieh nma dya pkah..tiba2 sir YAM lalu kat kls kitaowg...dgn kelas xbersih..sampah xbuang..aper lagi dya panggil la spa yg btugas ari 2..ngan aku2 kena..dya wak msok smph dlm beg skola aku ngan pkah...lps 2 dya bwk kami tawaf 2 skola...dgn bwk pnyapu segala...mna xmalu..smpai kat blog form 5 plak 2...mmg muka tebal gila ari 2...naseb baik xramai msa 2...eeeeeee..klau x..mmg malu yg teramat gila babeng la cternya an..!!ayoyo..
yg nieh mmg aku xpuas ati gila...first time kott aku kena sepak ngan ustazah...xpenah kott ckgu tampar muka aku yg comeyh nieh..hehehe..aku cuma tny ja kat ustazah...aku taw la dya tgh bengang psal kls bsing sgt...aku just tny cam nieh "ustazah kena antar buku 3p xarinie"??? dya senyap ja..aku tny la lg skali...tiba2.. PANGG!!! dya kata hg xphm ka saya kata antar jelah...fuhh mendidih gila2 aku...aku wat bodo jelah..malu kott...psal nieh forget jelah... :D..
nie yg paling aku nk gelak!!! hahahahaha... nk taw x...masa aku tgh wat keja bata...aku nk ddk la bercangkung...tiba2 PRUPPP!!!!..sluar terkoyak...adoi..malu siott...pa lgi aku lari blek dorm ar..tukar suar...aish..terok btoi..mcm2 jdk kat aku dlm 3 mngu kat asrama...hehehe..

p/s: stori ketika boring..haha...tidak berkaitan antara hidup n mati..heee...piss ?? :D

No comments:

Post a Comment