Sunday, January 2, 2011

xtaw nk ltk title apa......

yah!! esk suda start skola ....ramai kwn2 ku yg blom ready nk g skola esk even pon hati masing2 merindui kwn2 :)...haha...lebih senang disebut MALAS + TERGEDIKS LEBIH..haha..walaweh mls nk seterika baju kott,ikat tali kasut lg...segala2nya MALASS........

owh yah tgk pada title serious xtaw nk ltk title aper da...haha..but ader cter ckit laa...td godek2 kat fbook...g jalan2 kat muka buku owg lain..tiba2 mataku terpandang pada satu bnda yg menarik perhatianku gitu....yer!!

yah! aku terpandang in relationship aloi zurkanain with feefa mustaffa..haha...nk taw feefa 2 spa kakak kami laaa..hahaha..bulu roma aku sumenya naik mencacak!! sb aku agk2 geli bca diorg punya komen..agak geli ja..bknnya geli gila2..an.an...i,u i,u..haha...fa klau hg baca sori la nohhh...gurau2 saja..

lps 2 aku pon post la kat wall pipa gendutt...camnieh              
yah2!!! baru diriku ini perasan yg kamoo suda in a relationship...bhahahah
nk taw aper pembalasannya balik kpd ku...tara!! ini dya...sblom tuhh aloi zurkanain n feefa mustaffa likes this.. :)
FEEFA MUSTFFA : what?
EHA MUSTAFFA : what! what! eceyh! suda gaharu cendana plak suda tahu buat2 tny plak..haha..
FEEFA MUSTAFFA : x fhm!
EHA MUSTAFFA : (wei aku da xlarat nk tulis da laaa..malas la nk copy..hahaha..)aku saja ja post kat blog..xtaw nk wat aper da...heeeeeee..) 
klau nk taw muka buku just taip feefa mustaffa & aloi zurkanain..aloi zurkanain 2 sbnrnya ader pic..tp dya da delete kott..so xbole la nk tgk muka dya..hahaha...paperpon bole thn doww...heeeeeeee...
 yah!! walau aper pon mood aku sgt2 MALASSS...+ MOODY....adoyai...otey sume saia choww dulu ya...aisheteru.. :)     

                                                               


 

No comments:

Post a Comment