Saturday, January 1, 2011

nk tergelak...haha!!

assalamualaikum sume pembaca2 blog...sume sihat x?? :)...otey2 ari nieh cik kecikk nk stori moli satu celita..heehe...oke..ari nie 1/1/2011 an...tgk pada title diatas nk tergelak..!!hee..nk taw x nape..yah!! ini melibatkan 3 hamba allah yg comey2 owgnya..hahaha..comey ker??heeee

oke..iaitu cik yayah  cik nemo .. yg 2 owg comey2 nieh terpost plak kat blog benda yg sama,pada hari yg sama menceritakan pasal si songkok a.k.a nazmi..nie blog dya..klik ja kat situ..aku sgt pelik gila...sb xtwu larh..2 owg bdk comeyh nieh mcm ader paper ja..haha..macm sedang belari2 mengejar si tuttt..hahaha..mampoih! aku klau diorg baca dowww...

lps 2 si songkok tuhh pon post la kat muka buku ..jap ek!!
haha ! ampa 2 ini memang LAWAK la... Nur Hidayah Nurezayu Abdullah
gaduh2....nanti sayang2 la lik an an..haha..
Nur Hidayah hahah ! xmo syg ahh ! dia JAHAT ! =P

Songkok Mixhiru sama la ampa 2 ini !...mcmc adik dgn kak ja...haha

Nur Hidayah aq adek ok ?! tpy dya JAHAT ! 

Songkok Mixhiru kecik ati dia nanti !>..

Nurezayu Abdullah songkok: tgk mood aa nk baek ke x..
hidayah: ok..AKU JAHAT..thank u..muahh!


Nur Hidayah kecik lgy aty aq niehh ! =.=

Nurezayu Abdullah songkok: yeah..mmg terasa nie..kecik hati tau..*emo ja
 
Songkok Mixhiru haha !...ampa ini mcm couple je !....haha

Eha Mustaffa suda2 jgn gado...xbest la camnie...hee..nyebok plak aku kat cni..

Nur Hidayah wekss !
 
Songkok Mixhiru HAHA !...aku dh gelak terguling2 dh !...suda2 la....
  
Nurezayu Abdullah songkok: haha..couple..uuu.x mau aa couple dgn org mcm hidayah
eha: gado..hidayah yg start dlu.. :P
 
Nur Hidayah ‎=.=

Songkok Mixhiru AKU pelik la korg gaduh sebab apa ek?...HAHA

Eha Mustaffa uish,,suda2 la..aku nk gelak gila2 ar nieh..hahahahaha..chill yer sume.. :)

Nurezayu Abdullah songkok: tnye hidayah..dia yg start..
eha: hahaha...

Songkok Mixhiru AARRR !.....budax2 !...kalah aku !...haha

Nurezayu Abdullah ok! FINE ..budak pun budak la..so wht !!!! :(

Songkok Mixhiru hey hey !.....aku tension !...HAHA

Nur Hidayah hahha ! aq sajaa wt gedikss ! hahah.. ok..ok xgdoh aihh..

sampai nk gado la kerana psot diorg kat blog tuhh..hahaha..adoyai..penat aih copy paste...okelah xlarat da..lengah tgn aku...hahaha..terlebih rajin plak post...bnda xder paperpon..an..hahaha..mampoih la kau klau depa baca..hahaha..
sori la yer!!..peace!! baik2 la cik yayah ngn nemo.. :).. 
 

 

No comments:

Post a Comment