Wednesday, December 22, 2010

tahniah :)

hahahaha..baru ja lps balik drpd ambik result...hee..kptsn aku xdelah bgos sgt...oke2 saja..dgn memalukan diriku aku dpt 1a 3b 2c n.......2...d..hahahaha,oke ker x??ikut suka la korg nk kata aper pon...janji aku da wat yg terbaik..:)..byk la jgk okeynya drp keputusan percubaan ari tu...kptsn trial aku teruk...haha..xyah la gtaw aku dpt aper ek...malu kott...heee..even pon aku bersyukur sgt..allhamdulillah...tuhan makbulkan doakan aku yg aku akan dpt lebih baik drpd result trial ari 2..allhamdulillah sgt2..

nk ucapkan tahniah dkt ANA,FELLY,NAVEEN..kerana telah mndpt straigth A...haha...tahniah...cayalah..:)..to ANA..menjerit dan terkejut bila mndpt kptsn yg sgt cemerlang..haha...punya la seronok...ana kami pon tumpang seronok jgk.. :)...jadi da jadi 2 ronok..weee...xlupa jgk dkt yg lain yg dpt 5,6,7, tuhh....terbaik wokk..n yg dpt sederhana spt aku...jgn putus asa oke...lps nieh kita berusaha lagi..bersyukur la aper yg korg dpt...janji kita suda berikhtiar n berusaha sumenya telah ditentukan allah...:)

oke...suda membuat kata putus muktamad! thn dpn msok teknik n bubye hitech! heee..semoga kita bjumpa lg hitech...klau aku stay kat hitech pon aku xkan dpt kls sc..jd lebih baik aku g teknik...n mengejar impian aku disana...dlm kursus binaan bagunan..:)...allhamdulillah sgt aku syukur sgt2...aku still epi...:)..janji sume da terbaik..an.. 

No comments:

Post a Comment