Thursday, December 30, 2010

selamat tinggal 2010 selamat datang 2011

assalamualaikum...slalu klau post entri xbg salam an..hah! nie da msok thn baru..azam pon baru kan..segala-galanya baru.. :)

oke..sblom nk tido niehh..nk post la ckit..WELCOME 2011 & BUBYE 2010... :)xsangka an da msok pon 2011...hurmmm..sgt sedih...kita sume pon makin tua..makin melonjak umornya...makin matang..makin berubah muka..urm...paperpon 2010 sgt best...byk memori yg sweet terakhir bersama kwn2ku...

urm...so lusa 1/1/2011...hidup aku pon akan berubah..xskola lagi da kat hitech,,skola ditempat yg baru,,dpt kawan yg baru,,dpt cikgu baru sumenya serba baru larhh...

so azam pon baru..azam aku lps nie da xnk main2 da...sb 2012 nk hadap SPM plak..so nk bljr sungguh2 xnk buang masa lg da..xnk hampakan mama ngan abah ...mmg patot tmpt ku diasrama bknnya dirumah sndiri sb klau kat asrama xder lappy,xder fb...so masanya lebih kpd belajar,,kalau di rumah aku akan ralil sb ngadap lappy ngadap tv..e2 mmg diakui sgt2...yg mmg aku pantang ddk kat umah tmbh2 klau ader tv ngan lappy...fuhh..ngadap bnda comey nieh 24 jam laa..hahaha..

lps nie da xder sume 2..even nk main pon skali skala yelah sb aku pon bole balik 2 mnggu skali ja...huhu..sedih ngat aihh...paperpon hidup mesti diterusakan n moga2 hidup kita sume lebih diberkati oleh allah utk thn yg baru ini..!!   

No comments:

Post a Comment