Tuesday, December 14, 2010

mulut ko mcm belacan..haha...

adoyai...sblom 2 pada nur afifa mustaffa jgn marah oke..saja nk post..dont worie..oke..utk melepaskan geram saja...haha..sbg adik kena defend deww...hihihi..

urmm...mulut pompuan tuhh agak cilakiki der...adoyai suka2 ati ckp kat kakak owg betina sundal...eeeeeeeeeee..mulut kalau kena cili sdp tuhh...mcm bangang+bodo+kuangajr...
n pada jantan yg raja segala menipu..kata2 anda manis skali yahh..da la buat kakak aku mcm gantung xbertali..n...xslhkan jgk pompuan tuh...klau si jantan tuhh xngorat xpeewit2..
xdernya pompuan tu nk lyn...maybe pompuan 2 pon xtwu yg si jantan niehh da ader gf..

KATA2 MANIS DARI SEGELINTIR LELAKI XBOLE DIPERCAYAI..BKN SUME OKE..JGN SLH PHAM PLAK...

heyy..tolong ek jgn nk mainkan perasan owg...euuwww...btol ckp mama si jantan tuhh mmg xbole caye..kpd pompuan yg rasa dya hot sgt tuhh..suda2 la ek xyah nk gado2..pipa ko pon same...suda2 lahh..xyah nk gado psal jantan raja segala menipu tuhh..xder faedahnya.
from now..mintak maaf jelah..baik2 suda...psal si jantan tuhh..lupakan jelah..hohoho..
haha..aku plak emo..bkn emo just lepaskan geram jaa..yelah sb xbole nk msok cmpor hal owg2 dewasa..hahaha...so lpskan geram dgn menaip..heee...


p/s : pipa jgn marah oke aku tulis psal benda nieh..saja nk lpskan geram..hahahaha..

4 comments:

  1. sorry laa.. aku xder mse nak layan semue tu.. aku pun tak nak gado laa.. ingat aku suke sangat.. biar laa.. aper yang orang nak cakap pasal aku.. orang ader hak.. utk menilai sape aku.. tak slh kan org jgk.. org tak knl aku mcm mner.. so kpd yang kenal aku.. tahu aku macam mane.. tahu kenape semua nie berlaku.. fyi.. aku tak de la bodoh sgt.. nk gado n percye that boy 100% my dear.. aku rase kau cukup kenal aku sape.. n tahu aku mcm mane..

    ReplyDelete
  2. hahaha...phm2...ala saja jer aku post..just nk lpskn geram...
    dont worie larhh cter kontroversi hg tuh suda berakhir.. :)

    ReplyDelete
  3. hurmmm.. tah la.. biar jer laa

    ReplyDelete