Friday, December 10, 2010

mukaku x fotogenik.. :) :(

urmmm....da lame x update blog ngan stoli moli yg bru...hehehe...
oke..nk cter psal aper plak ek kali nieh??hurrmmmmmmmmmm...

hah?? psal my face..allhamdulillah syukur pda tuhan kerana menciptakan aku dgn sempurna
tiada cacat celanya...syukur sgt2.. :)..

berbalik kpd tajuk mukaku x fotogenik...yup!!
my face mmg x fotogenik...
diluar lain..didalam camera lain..didlm gambar lain dan didepan cermin pon lain...hahaha..
ckp psal muka aku diluar..ie2 mmg muka original larhh...xtwu la..kwn2 ckp muka aku bole thn comeynya..hahahaha...perasan doww..bkn aku yg ckp..diorg yg ckp...:D..ngee...anyway macih okeh >.<

muka didlm camera ngan dlm gmbr lain..xsma mcm kat luar..2 namanya muka aku x fotogenik..xsama. dgn luar... haha...xtwu yg mner satu lebih comel..haha COMEL??? euuuww...tp xpelah xkesah pon...janji muka comel..hakhak~..adoyai korg jgn ckp aku perasan okehh....hehe...gurau2 saja meyhh..

yg nie paling suka...muka kat dpn cermin...muka kat dpn cermin nmpk ALAHAI..ja...hahahaha...
tp org2 tua ckp cermin nieh pandai megejek muka kita 2 yg nmpk comel..cantik jer tuhh...hohohoho..
adoyai... :D..
hahaha..paeprpon bersyukur sajalah pemberian dari pada tuhan...janji kita sempurna tiada cacat cela..
allhamdulillah... :) cantik comel tertarik ko mmg DABOMB tuhh letak tepi..yg penting hati tuhh..cehwahh...hati baik,beriman luaran jgk akan nmpk lg cantik..:D..btol an??
assalamualaikum..:) 
aisheteru..:)

No comments:

Post a Comment