Thursday, December 2, 2010

mata :)


aish?? awt salahkah?? nape tah ngan mata aku nieh...pantang jerr nmpk abg hensem2..uuuuuuuu..pandang smpai kepala pon nk senget daa...hehe..mmg la majoriti pompuan suka tgk laki hensem2 termasuklah aku...tp bkn sume pompuan suka laki ensem2..setengah 2 suka yg comey2..an..an...an..

berbalik kpda mata..mata nie anugerah tuhan...mata nieh sgt penting...sb kita nk melihat sekeliling kita..melihat keindahan alam semula jadi gitu yg dicipta oleh allah....so mata nie kena pandai jaga pandang yg baik2 ja hehehe...hah?? aku twu mesti da ramai kan mata mata kowg 
yg da xpndg bnda xelok an..hehe..tp bkn sume la..majoriti cam 2 kan?? klau salah ckp 2 sori la yer...tp aku rasa xslh ckp kot..eh!! bkn ckp tulis daaaaa...:D

urmmm...skrg nie kan mcm2 teknologi yg canggih...so mata pon jd rosak..ader owg yg rabun jauh, rabun dekat..rabun 2-2 pon ader kott?? ader x??
hehe...mcm kawan saia nama dya farah...dya pkai cermin mata..bf dya pon pkai cermin mata..
jadi...terletakla nama NAMA MATA 8..heeee...farah klau hg bca nieh..sori ek..gurau2 saja seyhh..

jd nak gtaw lah jgala mata korg elok2 taw...sb e2 adalah pancaindera pemberian allah..
jd gunalah sebaik-baiknya..jgn pndg benda2 yg xelok taw,,,hehehehhe...

teett....aku nie merapu jelah..mcm xtersusun ja ayt yg aku tulis niehh..an??
paperpon layannnnn saja..oke...
tatatititutu..weeee..:D

No comments:

Post a Comment