Saturday, December 18, 2010

g kenduri..adoyai...

hohoho..td blek kg g kenduri sepupu mama..adoyai,,sbnrnya malas gila kott nk ikot...mama gerak pkol 9..swoh bgon mandi aper sume..ayoyo..aku xckp tido laaa...lps 2mandi2 siap2..
turun ke bwh...macam biasa bkak suis...bkak lappy...mengadap benda comey nie dulu..hee..
tgk fbokk...tgk blog...sementara tunggu mama siap...:)

dlm kol 10 tuh bertolak laa...sampai ja umah kenduri tuhh...adoyai...lecah segala macm..abes derr kasut aku...ee..xska taw...ramai plak sepupu2 mama...da jmpa 2 punyalah sembang...sambil bercakap banjar..+parit buntar..:D..hmmm...aku bosan gila...tp still bole usha abg2 ensem kat situ...awww..~ngee..wink~wink~..

ambik nasi mkan kat dkm umah...jam telah menunjukan pkol 2..adoyai..aku nie da mula bosan+bosan+bosan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... tok aku nieh plak xmo blek lg..tunguu pegantin lelaki dtg dulu lah aper laa...issshhh....lama plak 2...pengantin lelaki nieh pon lmbt sgt...
dlm bbrpa mint kemudian pon sampai lahh...diorg bkak lagu pengantin...lalalalala..sdp plak aku dgr...heeee...lps 2 tgk diorg bersanding terbyg plak camner la plak klau aku kawin nty..haha..(sambil tersengeh sorg2)..  

dlm pkol 3 tuhh blek larh..salam sume2 dulu...jd da gerakan perjlnan..weee..best2..nk blek umah da...best kulim lg ouuu..haha..klau kat sana mcm pndlmn ckit..hahahah..
xbole tinggalkan kulim ar...suda 15 thn ddk sini meyhhh...nguuu..

No comments:

Post a Comment