Tuesday, December 21, 2010

aku baru hendak mengukirkan senyuman :) TAPI.............

aku baru nk ukirkan senyuman kat bibir aku nieh..:)tp satu masalah melanda diriku ini...lps satu..satu masalah..aku redha dgn dugaan yg allah berikan pada aku..:)...masalah aku tuh..mls la nk cter..biar jelah..benda da lps..even pon..baru jadi malam nieh..

thanx fatin sb delete post dkt wall jbr..macih sgt2 tlg kami..:)kami twu ampa marah sgt!!tp kena sabar jgk sb sabar 2 separuh drpd iman ..:)hurm...masalah utk mlm nieh mlm nieh laa..maybe esk aku da lupa..n maybe akan mengukir kan senyuman kembali..tp....hurmm..aku nk menyendiri sekejap..nk cari ketenangan..
leave me alone..




hurmmm..hidup nieh byk dugaan...aku terima ja dgn redha walaupon ia memeritkan..:)aku masih bole ukirkan senyuman di bibir di luaran..tp dalaman aku tidak.. :)..to jabbar,fatin n maya aku mntk maaf sgt2.. i'm so sori.. :)

No comments:

Post a Comment