Saturday, December 18, 2010

10 thn lagi aku pnya perkahwinan..hahaha..




haha mesti pelik an tajuk post kali nieh..haha..bru 15 thn suda pandai ckp psal kawin..ayoyo..aper da...okeyh kepada sesiapa yg baca ini post..haha..ini sume utk 10 thn yg akan dtg..

aku nk hantaran xnk murah2 punya..klau coklat pon..biarlah mahal ...klau skrg coklat ferrero rocher 2mahal..maknaya klau 10 thn yg akn dtg akan ader coklat yg terbaru akn kuar n lebih mahal...haha..oke..minyak wangi yg pling mahal..rumah banglo,xpon condo..mesti ader..keta xferari,bmw ker..eh! eh! byk demand ko plak..urm..kira sume yg branded larhh..hahaha


nmpk x gambar yg gaun tuhh...aku suka sgt...terbyg dimata aku camner la nty aku kawin..aku teringin nk pkai dress yg labuh 2..even pon aku pendek..hahaha..xslhkan??nk wana dress putih,merah,hitam,..:)sb wana2 nie nmpk elegan..weeee...gediks ngat aihh..:P..klau demand camnielh cnfrm xder laki2 nk kawin ngan aku..hahahahha
 eoi
aku pon xtwu nape larh tiba2 bole post tajok nieh..haha..nie sume psal g kenduri ptg td 2 larh...hahahaha...

p/s : kpd laki2 yg bca nieh..haha..klau ader laa..jgn takot yer..ini hanyalah angan semata2..sume nieh hanya illusi..snbrnya xkesah pon..janji ala kadar suda..yg penting hati ikhlas...kaya2 nieh sume tolak tepi.....deeeeeeeeeee..

No comments:

Post a Comment