Tuesday, November 30, 2010

xbest mner pon hangout..~ :(

urm...xbest mner pon hangout kemarin..so bosan... :D..yg best dpt la main boling ngan tgk wyg lps 2 ader owg belanja pizza...jimat my money derrr paper pon macih la pooh ek?? >.< ...urm...sampai sna mengikut haluan masing2..baik aku ajak kwn2 aku yg da lama xjmpa dah 2...eida,asma,ainun,najmi,sper2 jelah..hehehe..kemarin g sana pon mcm shit! damn! cilakiki! sume ader...bosan..bosan..bosan..gila...baik aku kuar ngan nadia ja..lg senang... :(

amy lagi satu klau kuar ngan kitaowg ja mesti bwk reza..bknnya dya lepak ngan ktaowg pon..geram pon aderr..hehe...amy klau hg bca nieh sori laa ek?? tp btol aper.. slalu cam 2..
xbest ar...hurm...


masa smpai kat giant 2 smpat la lg aku ngan nadia main boling smntara tunggu bdk2 tuh..heee...masa main boling tuhh sempat lg la usha sowg abg yg ensem nieh..hehe..bole thn...
peewit!! putih ouuu..ensem!! suka2..haha..masa tgh main 2 ader la sowg abg nieh dya pon main boling gak..dya duk usha jaa..bkn nk perasan laa..tp btol..mata aku kan tajam..hah?? perasan..
abg yg main boling 2 ensem ouuu...asyik usha..tah la kitowg nieh yg perasan ker aper..tp sumpah btol!! klau dya x usha..xkan ktaowg perasan pnya..adoyai!! tp abg 2 da keja da..:D
paperpon layannn saja.. :D best2~..


hurm...lps nieh mls la nk kuar klau jd cam kemarin..mcm pa g..damn!!
hahaha..but lps nie nk hangout ngan member2 lama...lama xdgr diorg pny stori moli..
16 ari bln nieh!!! wait taw...:D
dan lagi satu xsbr tunggu bufday aku meyhh 13/12 nieh...klau MD bkak da...nk mkn kat situ plak laa...eida kita kuar taw 16 nieh..!! celebrate bufday kita...swoh diorg blnja..

No comments:

Post a Comment