Saturday, November 20, 2010

wawiwu....

da lama xupdate blog...
xtaw nk post aper...
hurm...
klau x update pon
xper...
bknnya ader owg yg bca..
haha..
but sper yg bca tenkiu jelah...
:)
hurm...
stori moli aper ek nk cter..??
urmmmmmmmmmm...
hah!!
dlm bberpa minggu yg lps..
lama da la kott..
kucing aku sume da mati
just yg tinggal oyen,oking,ngan along..
huhuhu..
angah yg ader aku cter aku panggil dya
gendutt + popia 2 pon  da mati..
lps acik meninggal..
dya meninggal..
lps 2 legam...
sume 2 genduttt2...
huhuhu..sedihnya..
diorg da xder...
n lps bbrapa ari tuh..
kucing yg bernama pokcik pulak meninggal..
first time aku tgk kucing tarik nyawa nk mati...
betapa seksanya...
maybe nty kita mati pon cam 2 an..lagi trok..
kucing xder dosa..
kita manusia byk dosa lg terseksa nk mati..
waaaaaaaa!! takotnya...
hurmmm..
penah x dgr kucing kena sawan??
klau yg xpenah dgr 2 xpelah..
kucing aku nieh nma dya along..
tah xpasal2 dya mcm sawan..
tarik2..
aku pon mcm pelik..
hahahaha..
siap gelak lg derrr...
adoyai...
lps ala2 kena sawan 2..
along 2 mcm xbtol..
wayar dlm otak dya shottt kat mner tah..
tiba2 ja lari sana lari sini...
klau owg jerkah dya mcm hah!!!
terkejut..
lps 2 lari gila2...
mmg x btol..
huhuhuhu..





No comments:

Post a Comment