Monday, November 1, 2010

saya suka awak!! :) masa lalu..

sya suka awak!!


masa form 1 dulu xtwu aper2 pon psai cintan cintun nieh..
kira msa2 bdk2 lg..hehe..tgk mamat2 kat skola 2 bole thn laa..
tp usha gitu2 ja..ahak~!
hmmm...msa form 2 kira matang ckit laa..bru kenai psai cinta..
gila ker aper!! huh! lps 2 ati suda mula tepaut kat sowg mamat nie(ayt jwang)..
mamat nie bole thn gak ensem,baik,kira ckop arr sbg jejaka idaman pompuan..hehehe..
masa 2 asyik igt kat dya ja..kira da jatuh cinta laaa ..kebetulan mamat nie pon baik ngan aku..
bestnya!! tp...........aku mula sakit ati bila tgk dya ngan pompuan lain..
SUMPAH  aku nyampah gila!!
lps 2 aku buang perasaan 2 jauh2..berambus dlm idop aku!!
n skrg nie kitaowg jd bestfren..xder lg da perasaan cam2..
biarlah persahabatan 2 kekal selamanya!!!





~ THE END ~



No comments:

Post a Comment