Wednesday, November 24, 2010

nobody perfect in this world... :(

urm...xder topik da nk post kat blog..hehe..xtwu la tjk nie kena ker x..tiba2 ayat 2 terpancar dlm otak aku..:)..ckp psal tajuk 2..pernah x korg terfikir klau kita sbnrnya cam 2..??klau yg x cam 2 bgosla..allhamdulilah...klau tgk zaman skrg yg semakin canggih dgn teknologi yg canggih2...tuh...makin manusia lupa kat MAHA ESA..tol x?? hehe..kita kat dunia nie sume sama ja...kuar dr tmpt yg sama...so kita xpyh berlagak la yg kita nieh perfect kat dunia melainkan DIA...hanya diala satu2nya...klau tgk org zaman skrg bila senang jaa lupakan dya...termasuklah aku..bila sakit jaa baru nk igt kat tuhan..bila sihat x pon...tgk betapa jahilnya aku...hurmm....ustaz kat skola aku ckp ORG YG KAYA 2 sbnrya tuhan sedang menguji dya...an..an...hehe...jd kita xyah la nk komen psal diri owg lain..
kita pon sama jer ngan dya..heeee..urm...psal solat plak??hehe..nieh xyah ckp laa...
mesti korg pon ader tinngal smyg gak an..hehehe..sama laaa...haha..
ulamak2 ckp msa umor anak 10 thn 2 klau x smyg kena rotan da...so nty bila da ader ank 
kena didik dgn didikan agama yg ckop supaya xmnjd kurgajr mcm bdk2 skrg termasuklah ngan kita sume yg masih remaja...time remaja nielah slalu wat perangai..
mcm2 lah....heeee...sama la ngan aku...malu seyhhh..klau korg perasan la skrg  dunia da nk akhir zaman...mcm2 bencana berlaku...dan makin ramai perempuan menjadi penyanyi...aish takot ngat aihh ckp psal akhir zaman nieh..kita pon xtwu bila ajal kita..bila akn berlakunya hari kiamat?? e2 sume keja tuhan..kita pon xtwu kita mati dlm keadaan mcm mner...ya allah takotnya...aku mohon ya allah agar aku mati dlm keadaan yg baik...amin...........korg pon hrp gitu gak kan..jd phm2 sendiri laa..
renung2 kan lah.. :)

No comments:

Post a Comment