Saturday, November 27, 2010

mamaku baru perasan! :D


huh!! mama baru perasaan rambut ku ini suda ku potong.....haha...sblom sblom...raya haji lg aku da potong rambut ku sendiri...rambut yg kat dpn nieh..haha..potong agak xsama tp kira ok laa...baru ari nieh mama perasan... mama tny : aik hg potong rambut ek??
aku pon jwb : a'aa..da lama da...hahaha..mama baru perasan ker??
mama jwb : a'aa..baru perasan..hehehehhe
mmg dari kecik aku suka potong rambut sendiri..tambah2 lg rambut yg kat dpn nieh...
best potong rambut sendiri walaupon xelok..ahaks~penah skali wak2 tuh aku darjah 3 kott xigt da...aku penah potong rambut sb rambut 2 mcm kembung tah paperla..
lps 2 potong la rambut tersebut...tiba2 rambut aku jd tercacak..adoyai...mcm mner nieh..
nk g skola...lps 2 tunjuk la kat mama nape rambut nieh terpacak...
mama say : laaa hg potong ka rambut nieh?? awat potong...ishh..(mama marah)
aku say : a'aa..just gelak..
tp xper mama wat jgk spya rambut yg terpacak 2 lindung...so bole la g skola mcm biasa..ngee~ sweet2...yusra2... potong rambut my hobby :D.. cheers seyhhh...

No comments:

Post a Comment