Tuesday, November 9, 2010

kawan atau kapel lebih senang????

urm...kawan atau kapel....smpai skrg aku masih blm menjumpai sesiapa yg sesuai..
or aku terlalu memilih sgt...hurm,,persoalannya????xkesah laaa...bknya xder owg nk..
tp aku mls laa...aku lebih suka berkawan drpd kapel...aku tgk kwn2 aku yg lain 2 kapel mcm best ja..bak kata owg nk jgk meyintai dan dicintai...hahaha....xleh blah la ayt 2..pakpompakpom....
huhuhu...yelah bla kita ader kapel best ader owg jaga...hahaha..yeke...hurm..tp byk peritnya....bla kapel nty jeles sna sini laa...xbole ckp ngan laki 2 laki nie laa...nk mengadap 24 jam jer muka dya sorg..hahha...ala sma la ngan pompuan...mesti la ader perasaan jeles...hurm..biasala 2...samala dgn org yg kita suka...bila kita tgk dya ckp ngan pompuan lain..kita jeles..an..an..an...
tp maybe skrg nie bg aku..aku lebih suka berkwn dr kapel sb kita an masih skola...ala mcm cinta monyet...bila berkwn kita bebas ckit..bla kapel kena kawal....huhuhuhu....bila kwn kita bole ckp ngan sume org....senang kan...hahahah...tp xsemudah e2...hurm...
hah nie lg satu dlm fbook atau dlm bhsa mlayu muka buku...kita wat 2 sb nk cri kwn lama..tp tah sper2 laa..yg mntk 6ber kita...errrrr..xbole caye sume 2...tp xpelah...biasa la 2....
xtaw nk tulis aper lg...
..........................

No comments:

Post a Comment